Onze sponsoren

DJL

Bent u op zoek naar een ondernemende accountant in Raalte? De Jong & Laan heeft verschillende vestigingen waaronder een accountantskantoor in Raalte. Doordat de Jong & Laan groot geworden is door klein te blijven bieden wij u een betrouwbare en lokaal betrokken accountant aan. Lees meer.

Allround in infratechniek

Klink Nijland GWW Raalte bv realiseert en onderhoudt duurzame, innoverende en veilige oplossingen voor de infrastructuur. We maken terreinen bouw- en woonrijp, zorgen voor reconstructies van wegen en rioleringen, verharden met asfalt en onderhouden wegen, pleinen en riolen. Klink Nijland GWW Raalte bv is hoofdzakelijk, maar niet uitsluitend, werkzaam in de regio Noord- en Oost Nederland. Wij werken voor overheden, aannemers, individuele bedrijven en particulieren.

Afbeeldingsresultaat voor logo sportschool leef wijhe

Leef! is een gezellig beweegcentrum voor mannen en vrouwen die willen bewegen en sporten in een ongedwongen sfeer. Kleinschalig en met een persoonlijke benadering. Naast fitness, groepslessen en krachttraining bieden wij tevens de mogelijkheid voor personal training, bedrijfssport, ondersteunende sportbegeleiding voor speciale doelgroepen (al dan niet vanuit het PGB) en hebben wij een ‘in house’ diëtiste.

In onze werkplaats is uw fiets in goede handen. Vakkundig zullen we uw fiets met alle zorg repareren en onderhouden.

Ons streven is uw fiets binnen enkele dagen te repareren, zodat u niet te lang zonder zit.logo fietsplezier

Gaat het om een kleine reparatie, dan kunt u misschien even het dorp in om een boodschap te doen, of een kopje koffie in onze bar nuttigen.

Indien mogelijk kunt u altijd een leenfiets mee krijgen.