De Sallandse Panoramatocht

Maandag 17 april 2017, Tweede Paasdag

Traditioneel beginnen wij het seizoen met de Sallandse Panoramatocht, een vrije toertocht van 50 en 100 km. De Panoramatocht onderscheid zich van de andere tochten door het vele klimwerk iets waar je al gauw voor naar Limburg gaat maar in Salland is dat ook mogelijk. De deelnemers aan deze tocht komen uit het hele land en zijn aangenaam verrast door de mooie gevarieerde Panoramatocht met de vele klimmetjes, één van de vele mooie verassingen van ons mooie Salland. De Sallandse Panoramatocht voert je over de Lemelerberg, de Hellendoornse berg, de Luttenberg, de Haarleberg en de Holterberg. De tocht van 50 km is geschikt voor de toerfiets, ebike en de racefiets, de tocht van 100 km is een pittige tocht en daarom meer geschikt voor de racefiets. Beide afstanden zijn volledig gepijld en daardoor gemakkelijk te fietsen voor iemand die niet bekend is in de omgeving. Geniet u met ons mee van de prachtige panorama’s?

Startlocatie: Sportpark Heidepark, Verbindingsweg 1C te Lemelerveld
Afstanden: 50 km & 100 km
Starttijd: 9.00u – 11.00u
Eindtijd: 15.00u
Kosten: €5.00 (NTFU/SDO leden €4.00)

Klik hier voor de inschrijving.

De 50 km route

De 100 km route

Klik hier voor de inschrijving.